czwartek, 30 czerwca 2011

Regulamin czatu

Hej!Jak już pewnie zauważyliście na moim blogu jest czat :D Ale ma on także swój regulamin:

Za co możesz otrzymać ostrzeżenie/bana?
Zmiany w regulaminie 13.01.2016:
Od tej pory nie obowiązują ścisłe zasady banowania i wlepiania warnów. Utrzymanie porządku na czacie będzie przeprowadzane "na wyczucie", wedle mojego uznania - jeśli osądzę, że komuś się ban należy. Zabronione są:
- chamstwo, przeklinanie, dokuczanie
- denerwowanie i wyśmiewanie moderatorów
- podszywanie się 
Obecny system zostanie tak długo, jak jestem jedynym moderatorem.
 
I jeszcze jedna rzecz: na moim blogu także nie można mieć diamentów przy nazwie. Strasznie mnie denerwują -.-


Ludziki obok nazwy
Zielony ludzik obok nazwy - Aktywny, zwykły gość
Czerwony ludzik obok nazwy - Nieaktywny, zwykły gość
Niebieski ludzik obok nazwy - Stały członek czatu
Srebrny ludzik obok nazwy - Moderator
Złoty ludzik obok nazwy - Admin
Brązowy ludzik - Zbanowany
Gwiazdka na ludziku - Zarejestrowany

Ja jestem Adminem,więc mam złotego ludzika :) 
  
Nowi użytkownicy 
Kiedy pierwszy raz jesteś na czacie, dostajesz losową nazwę. Proszę was,żebyście te nazwy zmieniali na takie jak na msp, bo inaczej będę zmuszona dać wam bana. Jak zmienić nazwę - Dostajesz nazwę np. SmoogieDip,klikasz na swoją nazwę, wyskakuje ci okienko i tam gdzie masz napisane SmoogieDip to wpisujesz swoją nazwe taka jaka masz na msp. Nie banuję osób, nie udzielających się na czacie,a mających oryginalną nazwę. Bo przecież nie każdy musi pisać na czacie, ludzie czytają bloga! Ale jeśli widzę osobę z nie zmieniona nazwą, a udzielającą się na czacie, ostrzegam ją, a jeśli to nie podziała daje bana.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz