poniedziałek, 4 lipca 2011

Jak mieć CELEB, JURY lub JUDGE?

UWAGA: Poniższa wersja tego postu pochodzi z 2011 roku. Zalecam przewinąć ten tekst i przejść od razu do aktualizacji z 2018, gdzie lepiej wszystko wytłumaczyłam.

Hej!Dziś przeszłam na kolejny level!Super,nie?Mam teraz 11 lvl :D Ale do kolejnego levela dużo mi brakuje...













Jak widać mam dużo dość dużo kaski...Ale nie pytać się o prezenty i tak wam nic nie kupie xD 
Mam CELEB,VIP i JURY.Niektórzy mnie się pytają jak być celebrytką,albo jak mieć JURY...Tylko po co?Wystarczy najechać na ten znaczek i wszystko jest napisane...Ale dobra,wytłumaczę wam. Żeby zostać celebrytką trzeba mieć 100 lub więcej przyjaciół vip.A żeby mieć jury trzeba kupić vip na okres 90 dni.Tak samo jest z judge.Tylko w tedy trzeba kupić vip na okres 180 dni.UWAGA:Żeby mieć jury albo judge nie trzeba kupywać vip na 3 miesiące albo vipa na rok.Ja nie kupywałam vipa na 3 miesiące
.Jak to możliwe?To proste:ja kupiłam sobie 3 razy vip na miesiąc.Czyli 3 razy 30 dni-łącznie 90 dni.A po zakupie vip na 90 dni dostaje się jury ;) Kiedyś myślałam że to tylko jak się kupi tego vipa na 3 miesiące albo vipa na rok...Po prostu wszystkie zakupione dni vip zostają podliczane...Jeśli kupie jeszcze 3 razy vip na miesiąc będe miała judge :D No to na razie wszystko,pa.

PS:Mam prawie 1000 przyjaciół!

 EDIT 13.01.2016:
Od czasu napisania posta minęło - uwaga - prawie 5 lat. Przez ten czas wiele się zmieniło, więc chyba pora odświeżyć ten niezbyt piękny post XD 
Teraz JURY i JUDGE rzadzą się nieco innymi prawami. CELEB pozostaje bez zmian - nadal trzeba mieć 100 przyjaciół VIP, aby je zdobyć. A co tak właściwie daje posiadanie tego tytułu? Celebryci otrzymują 10% więcej Fame z filmów i autografów. Niby niewiele, ale jakby to podliczyć, to można wiele na tym zyskać. Tak więc posiadanie CELEB się opłaca.
Z kolei jeśli chodzi o JURY i JUDGE...














Jak widać, JURY możemy zdobyć kupując STAR VIP na okres 3 miesięcy, a JUDGE - STAR VIP na 1 rok. Nie wiem, czy zdobędziemy je kupując zwykły VIP czy Elite, ani czy da się je zdobyć w podobny sposób, co kiedyś - poprzez "komulowanie" zakupionych okresów VIP. Trzeba by to sprawdzić w praktyce, czego ja zrobić nie mogę. Jeśli ktoś jest w tej sprawie poinformowany - pisać w komentarzach!



EDIT 12.01.2018:
Postanowiłam znów edytować ten post, aby rozwiać wszelkie wątpliwości i jasno i wyraźnie wytłumaczyć, o co biega.

Tak więc:

Aby mieć CELEB, należy mieć 100 lub więcej przyjaciół VIP. Będziemy celebrytami tak długo, jak utrzymamy te 100 znajomych, jeśli będziemy mieć ich mniej (bo np. znajomym skończy się VIP), CELEB zniknie - nie jest na stałe.
Bycie celebrytą daje nam 10% więcej Fame z filmów i autografów. 



Aby mieć JURY, należy zakupić VIP na okres co najmniej 90 dni. Czyli dostaniemy je, jeśli np. kupimy któregokolwiek VIPa na 3 miesiące, ALE nie jest to konieczne. Wszystkie zakupione dni VIP zostają podliczane, czyli jeśli kupimy 3 razy VIP na miesiąc, to też zostaniemy jury, bo 30 dni razy 3 to 90 dni.
Bycie jury pozwala nam głosować w konkursach.



Aby mieć JUDGE, należy zakupić VIP na co najmniej 180 dni. Działa to dokładnie tak samo jak w przypadku jury, czyli albo kupujemy VIPa na rok albo podliczamy sobie dni i kupujemy np. 6 razy vip na miesiąc.
Bycie judge również pozwala głosować w konkursach, z tym że ich głos liczy się jako 2 głosy jury.

78 komentarzy:

  1. znasz jakieś oszustwa na msp? pilne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tam się nie da oszukać jeśli chcesz vip to sobie kup

      Usuń
    2. Hej szukasz sposobu na VIPA ? TUTAJ JEST ŚWIETNY (KLIKNIJ) Zdobyłam tu VIPA :D

      Usuń
    3. Ja znam oszustwo, takie, że kupiłam VIP`a na 90 dni i nie dostałam jury.! :(

      Usuń
    4. Zależy jakiego kupiłaś vipa jeżeli kupiłaś Normalnego lub Elite to mogło ci nie uznać to działa chyba tylko przy Star vipie mam nadzieje żs

      Usuń
  2. Oszustwa? O jakie oszustwa dokładnie ci chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. 1 .zaprzyjaźniasz sie bardzo z 2 lvlem potem pytasz się czy chcesz dostać te twoje konto ona on odpowiada tak to ty mówisz to masz już email on ona odp tak lub nie jak powiem tak to powiedz : to powiesz jaki to wysle na ten email moje hasło i login on ona odp tak i podaje np basia1@wp.pl(nieprawdziwy email) mówisz tej osobie poczekaj 10 min a potem wchodzisz na pomoc na dole strony głównej msp i bierzesz zmień email i piszesz ten email potem piszesz ten co dostałaś i wpisujesz swój np ty masz ewuś112@wp.pl to ten email wpisujesz jako nowy i logujesz się piszesz nick tamtej osoby i bierzesz nie pamiętam hasła potem robisz to co tam jest napisane ale wpisujesz swój email wchodzisz na poczte i patrzysz h i l



      Usuń
  4. Np. Możesz powiedzieć kto da 1 cos z listy zyczeń dostanie 3 upominki a potem uciekniesz

    OdpowiedzUsuń
  5. No, takie coś nigdy mi się nie przydarzyło, ale olonionia oszukuje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam celebrit , a teraz patrze a już nią nie jestem czemu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że musisz cały czas utrzymywać to 100 znaj VIP. :) Mam nadzieję, że pomogłam ;)

      Usuń
    2. Bo jak jakiś VIP cię usunie np. miłeś/aś 100 znaj VIP a jedna osoba cię usuneła to już nie jesteś celeb.

      Usuń
    3. A jak ktos straaci vipa to tez mi sie usunie? XD

      Usuń
    4. Tak też xD

      Usuń
    5. Nie usunie się można to zobaczyć u wielu użytkowników którzy nie mają już vipa a jakos mają jury lub judge mam nadzieje że pomogłam:)

      Usuń
  7. Mam 10 lvl :\ własnie mam 95 znaj VIP I Mam prawie Cele

    OdpowiedzUsuń
  8. CELEB, pojawia sie gdy ma się przynamniej 100 przyjaciół VIP. Gdy któryś z przyjaciół usunie cię ze znaj, lu skończy mu się VIP, wtedy masz mniej przyjaciół VIP,np. 99. Gdy tylko będziesz mieć mniej niz 100 zniknie ci CELEB. Żeby znów go mieć musisz posiadac znów 100 przyajciół VIP ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE MOŻESZ MIEĆ PONAD 1000 ZNAJOMYCH MASZ MAX 260 WIĘC PROSZĘ NIE OKŁAMUJ NAS BO MASZ 13 LVL A NA 13 LVL MOŻESZ MIEĆ MAX 260 ZNAJOMYCH POZDRAWIAM =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z nowym lvl. możesz mieć coraz więcej znaj! Ja mam vip. I mogę mieć 750 przyjaciół! Zaproś mnie Blackey333.

      Usuń
    2. ale jak masz vipa to masz ponad tysiąc

      Usuń
    3. OMG -.- ja mogę mieć 1580 przyjaciół og. a mam 11 lvl no tylko że mam STAR Vipa :) na tydz. ;F troszkę się nie opłacało, ale można sie nieźle pobawić, wtedy są częstsze moje wizyty na msp bo sie tak nie nudzi
      Zaproś mnie! AnkaPlayGames

      Usuń
    4. Jak się ma 13level to można mieć 200 znajomych a nie 260* tylko poprawiam bo mam taki level :)

      Usuń
  10. Przypominam, iż miałam kiedyś VIP a mając VIP mogłam mieć 1300 znajomych, a więc dodawałam ich sobie ile chciałam, a gdy VIP mi się skończył przyjaciele zostali, ale nie mogę żadnego już dodać, by kogoś nowego dodać do znajomych musiałabym usunąć te 1000 przyjaciół, by mieć tych 260 znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zresztą, widać wszystko na screenie zamieszczonym w tym poście. Więc po prostu - spójrz... xD

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda! Ja mam celbryta moje konto to Paulinka5505. Dzisiaj [1.1.2013] kończy mi się VIP , ale celbryta będę miała dopuki będę miała 100+ znajomych VIP. Pzdr ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. O fajnie kupilam vip na 90 dni ale nie jestem celebrytka czemu?zostane ja jak vip mi sie skonczy??????ps;moj nick to ja cie FRUGO <3 a i przyjmuje vip niewazne jaki lvl a bez vipi powyzej 3 pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo za 90 dni dostaję się jury ;d

      Usuń
    2. Celeb dostaniesz jak będziesz mieć 100 zmajomych vip
      A jak masz bip na 90 dni do dostajesz jury ale dopiero jak ci sie skończy.
      Zaproś mnie nazywam sie Werty Foxy PL

      Usuń
    3. Za vipa na 90dni dostaje się jury a nie celeb XD

      Usuń
  14. Jacie.. to jest fajne.. można w to dać wiarę.. zreszta ja jestem $Doda$ zapraszajcie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. super!
    Ps. Jestem KrólowaGranacików na msp ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hejka, na msp jestem ^*Lola*^ mam lvl 16 Vip celeb i Jury :)
    Nie mam Judge .. szczerze to nawet nie wiem co to :s
    ale nie zapraszajcie mnie bo już przekroczyłam maksymalną ilość znaj :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ale jak ktoś jest vip i ma 11level to może mieć ponad 1000znajomych

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzienki za pomoc bende za tydzien ns rok vip.a tetax mam 57 znaj wienc mam nadzieje ze mnie zaprosisz muj login to jowisz kks lech:-)fajnie w koncu juror na to czrkam pozdro zapros mnie do znaj narks sorka ze anonim

    OdpowiedzUsuń
  19. MOJA KOL MI OPOWIADAŁA ZE MA KOL KTORĄ OSZUKALI KUPILA VIPA NA ROK A DOSTALA NA TYDZIEŃ TO NIE SPRAWIEDLIWE JAK MYSLICIE PISZCE DO MNIE NA MSP KONTO Malwina XD4 czy was tez oszukali

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja sb kupilam vipa na miech i nie moglo sie zaladowac dotalam sms potwierdzajacego ale nie moglam odeslac, na koncie mialam z 50zl a vip kosztuje teraz 31 chyba, czemu ? W koncu kupilam tylko na tydzien ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Aha ok macie jekieś knto do oddania na msp jak tak to pisać na msp Natka1118

    OdpowiedzUsuń
  22. można mieć tyle przyjaciół na 13 lvl... wystarczy że się dużo razy kupowało vipa... a ona dużo razy kupowała -_-

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam 11 lvl, nazywam się Faustysia11 :) Miałam celeb. , ale zniknął *-* Zapraszajcie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. No, co by tu napisać =D Na Msp RobieFajneFilmiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nick to KotekKotek8888 ;3 Byłam CELEB ale mi zniknął ;c

      Usuń
  25. Ja mam 8 lvl i nie mogę mieć 25 przyjaciół.
    Pomóż mi!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak masz 8 lvl to powinnaś mieć możliwość posiadania 120 przyjaciół. Napisz do mnie na MSP ;) (na konto Cataris albo Emma09041999)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto mnie zaprosi? Nazywam się DianaSerce123

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam celeba, musze kupić VIP'a na 3 mieszki, żeby mieć jury xDD, mój niczek to MEGA LASKA@ jak będę miała tego vip;ka zapraszać c;

    OdpowiedzUsuń
  29. czeba mieć 100 przyjaciół vip żby być vip?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeśli chcesz kupić VIP nie musisz mieć określonej liczby przyjaciół.

      Usuń
  30. co sięstanie jeśli mam vipa na 3 miesiące a kupe sobie na rok to w tedy będe miała na rok czy na 3 miesiące?!?! ☺☻♥♦♣♠•◘○◙♂♀♪♫☼►◄↕‼☻§▬↨↑↓→←∟↔▲▼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, gdy ma się już vipa nie można kupić nowego. Dopiero jak poprzedni ci się skończy (ten na 3 miesiące) to możesz kupić drugiego (na rok). Ale nie jestem pewna, ponieważ od czasu zmiany vipów nie kupowałam ich sobie. Być może da się teraz przedłużyć vipa - nie wiem. Chyba raczej się nie da, można tylko doładować kasę, z tego co wiem.

      Usuń
  31. Mam taką znajomą, która robi vip. Wystarczy zmienić e-mail na lelsie.raven@gmail.com i mieć 6 lv. Dlaczego 6? Ponieważ w zamian za vip ona żąda jedynie grafa. Gdyby ktoś był na niższym poziomie po prostu mało by fame dawał ten graf. Zrobiła i mi vip i 3 moim znajomym. Naprawdę polecam ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wystarczy zmienić e-mail i za free usuwają ci konto ;) Prosze mi tu nie oszukiwac, na przyszłość takie wiadomości będą usuwane -_-

      Usuń
  32. A celeb zostaje ci na zawsze czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CELEB jest tylko wtedy, gdy ma się powyżej 100 przyjaciół VIP, jak będziesz mieć mniej - CELEB znika.

      Usuń
  33. Ja niestety nie mogę mieć nawet 25 przyjaciół, bo nie mam potwierdzonego adresu e mail :/ Jak by coś jestem SylwiaRarity, aktualnie mam lvl 10 jestem VIP i zapraszajcie mnie do znaj (;

    OdpowiedzUsuń
  34. zagram ci twoja role ; nie pytajcie sie o sc i tak wam nie dam przezentuw .. ja wamdam ja nazwyawm sie !!!Alicja!!! .zapraszm

    OdpowiedzUsuń
  35. mój nick to : iggy azalea 555

    niestety nie mam vip:(

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja miałam Celeb A teraz nie mam Mam teraz 91 znaj VIP Mam Jury Bo wczoraj kupiłam sb VIP Na trzy miesiące :) Star oczywiście :) Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  37. A mój login to Ola superowa nawet fajowa

    OdpowiedzUsuń
  38. OLA SUPEROWA.....
    JESTEŚ STAR VIP TAK

    OdpowiedzUsuń
  39. Post przydatny :-) Co do pakietu Vip mam takie same zdanie co ty. :-)
    ~ janita 05

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj sorki nie 05 tylko 15

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie mam jury ale mama vipa na miesąc star vipa ale sie nie opłacało bo msp mi sie juz znudziło mój logi:lala2003123456

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja niemam vipa, ale mam celeb. Ale jak sie kliknie na mnie to nie pisze ze mam celeb czemu tak jest ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny post, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam jury i chce kupić vipa na 3 miesiące z jury i co wtedy się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku nic. Jak już masz jury, to jak kupisz drugi raz, to po prostu dalej masz jury i tyle.

      Usuń
  45. mam 100 znaj vip i dalej na moim profilu nie pisze celeb co mam zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm. Masz cos..em..moze..nwm. xDD ale, mi sie jakos "skończyył":
      celeb,jury,judge, ale mialam szczescie ps: lora 1011

      Usuń
  46. 3 tysie to dużo? ja mam 21 i się nie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  47. jak się nazywacie na msp?
    ja gwiazda pop misia

    OdpowiedzUsuń
  48. kajoamadnos zapraszajcie chętnie przyjme kazdego

    OdpowiedzUsuń
  49. Kto uwielbia MSP tak jak ja?

    Wspomagacze do Moviestarplanet znajduja sie na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Vip do MSP ◀◀◀
    ▶▶▶ Loteriada Moviestarplanet ◀◀◀
    ▶▶▶ Kody do MSP Facebook ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja Ci zaraz dam wspomagacze to się nie pozbierasz xD
      Proszę nie wstawiać takich rzeczy do komentarzy.

      Usuń
  50. Ja kupilam 3 razy vipa star na miesiac i mam jury a to jest w 2016. Zaproscie na msp: tamarasa15sa mam 27 lvl jakby co.

    OdpowiedzUsuń