czwartek, 30 czerwca 2011

Straszna historia xD

Hej :) Wczoraj wydarzyła się nieco (a może nawet bardziej) straszna historia...Byłam u mojej koleżanki (Na msp:EmoPaola) i kąpałyśmy się w basenie...W pewnym momencie,miałam wrażenie,że ktoś mnie dotyka...A najdziwniejsze było to,że nikogo obok mnie nie było!Powiedziałam o tym moim koleżankom i szybko wyszłyśmy z basenu.Potem rozmawiałyśmy o tym,nadal stojąc niedaleko basenu...Jedna z moich koleżanek (EmoPaola) dostrzegła odbicie w wodzie...W odbiciu odbijało się okno jej pokoju,w którym ktoś machał jakąś flagą...Dziwne było w tym to,że w jej domu nie było nikogo oprócz nas (to znaczy był też jej dziadek,ale on był akurat na dworze)!Więc kto machał tam w jej pokoju?!Przestraszyłyśmy się wszystkie i pobiegłyśmy szybko do furtki uciec (do domu nie mogłyśmy wejść,bo przecież to właśnie z pokoju mojej koleżanki ktoś machał!) Był tylko jeden problem:klucz do furtki był w pokoju mojej koleżanki!Więc musiałyśmy zostać na dworze.Później odwarzyłyśmy się pójść za dom i zajrzeć do tego okna...No więc poszłyśmy...Nie doszłyśmy nawet do tego okna,bo zobaczyłyśmy w oknie taką jakby rękę,która do nas machała...Uciekłyśmy od razu znów na przód domu.Poszłyśmy tam jeszcze 2 razy,ale za każdym razem widziałyśmy tam to samo:Dziwną,machającą do nas rękę....Wpadłyśmy na pomysł,żeby powiedzieć o tym wójku mojej koleżanki (EmoPaoli),to on mógłby przejść po drabinie nad siatką.Tylko że on jadł obiad,więc musiałyśmy sobie poczekać.No ale w końcu przyszedł,przeszedł po drabinie na podwórko i zajrzał w to okno...I wiecie co się okazało?!Że to była obudowa od telewizora!Moja koleżanka ma mały telewizor zawieszony na ścianie.To jego obudowa wydawała nam się ręką (ta obudowa jest biała)!A te dziwne odbicie w wodzie,to się mojej koleżance wydawało (tak samo jak te dziwne uczucie w wodzie,że ktoś mnie dotyka...)!

11 komentarzy: