sobota, 9 lipca 2011

Exanes ze mną zerwał!

Grr...Jestem wściekła!Mój chłopak (a raczej mąż) zerwał ze mną!O co tu kurcze chodzi?!Najpierw,po zerwaniu ze mną,był z Domcią2250 a teraz z martynkąurban2000!Domcia2250 twierdzi że nie wiedziała że jestem jego żoną!On ją po prostu spytał czy chce być jego dziewczyną,a ona się zgodziła!Czy on zapomniał że ma żonę?!Napisałam mu o tym,ale do tej pory nie odpisał!Ciekawe jest też to,że Monika014 zna go w realu...Mówiła mi że jest durny i głupi,ale ja jej nie wieżę...W tym dniu,w którym on ze mną zerwał,przysłała mi meilem taką wiadomość: "Przekaze mu ma wstrzas mózgu . Thx.;)" O co jej chodzi?!Co niby mu przekaże?!I za co ona mi dziękuje?!To wszystko jest jakieś dziwne...A była z nas taka piękna para...














Jeśli wydarzy się coś jeszcze,powiadomię was.

2 komentarze: