sobota, 28 lipca 2012

Zdjątka ;d

Dziś dziwny post O.o Pokaże wam caaałą masę różnych dziwnych zdjęć które do tej pory zdołałam zrobić na MSP xD









To wręcz niemożliwe, ale tyle osóbek kiedyś widziałam w 1 miejscu O_o A to jeszcze nie wszyscy - przecież kamerką nie mogłam wszystkich objąć O,O



















Bez komentarza.


















 ...






















Ilość mojego SC w banku ^^
















Piękne imię.






















xD
















Nalot xd




















Dam wam urywki też mojej sesji zdjęciowej z EmoPaolą o której wspomniałam wcześniej xD


















Ruchowe piaski? xD



























































Yyyy O_o

















xDD


















;d







































Głupawka ;d



































































































Mini-zespół ;d







































xD



































To się nazywa być pusta ;d


















Zdjęcie z innego konta ;d  Jak ktoś nie widzi - tam jest 0 SC, a w banku coś jest :D













Zdjęcie z jakąś przypadkową dziewczyną :D

















Lol xD W tym samym momencie to samo napisałyśmy xD
















*O*



















Ten zwierzak mu uciekł tak jakbym jakąś sztuczke robiła, ale nie robiłam i stanął w tym miejscu i żadną siłą nie chciał się ruszyć *O*











Bez komentarza .



+ 2 bonusy :D














Dawny wygląd VIP'a xD  (tylko ceny już te nowe ;/ )
















One direction :D Rozwalające miny :D




Ojj, długi ten post xD Ale to już wszystko xD Bye ;*

1 komentarz: