poniedziałek, 22 lipca 2013

Ja i MSP

Witam wszystkich po baaaardzo długiej przerwie. OD 3 grudnia miałam superdługi szlaban na komputer, długo by opowiadać, dlaczego. W każdym bądź razie, powróciłam. Z tego co zobaczyłam, MSP stało się bardzo kolorowe i dziecinne, kiedyś to była gra dla nastolatków, a teraz chyba dla dzieci -,- Dla tego nie wiem, czy jeszcze będę w to grać, w sensie czy będę tworzyć filmy itd., bo w sumie i tak mnie nikt prawie nie pamięta, ani nikt pewnie tego nie czyta. Z resztą tworzenie filmów jest już dla mnie prawie niemożliwe, bo MSP zostało tak "ulepszone" że zwykłe wejście na czat zajmuje mojej przeglądarce 2 minuty, a załadowanie filmu - pół godziny. Kiedyś to mogłam mieć dostępne ze 30 osób, i jakoś się dać grało, a teraz wystarczy że mam ich dostępnych 7, a już tnie się niemiłosiernie. Teraz to w sumie chyba już gra dla dziewczyn, bo nie wiem, czy jakiś chłopak chciałby w to grać. Ale będę na MSP na pewno wchodzić, bo mam z tą grą dobre wspomnienia. Tylko szkoda, że nie ma już tego starego, dobrego MSP.

Na razie jednak jakiś czas mnie pewnie nie będzie, bo mam problem z komputerem :/

2 komentarze:

  1. Ja cię czytam, bardzo lubię twojego bloga. :')

    OdpowiedzUsuń
  2. nasze-zabawowe-msp.blog.pl ♥Zapraszam♥ Ja bym też chciała stare MSP ale już go chyba nie przywrucą ale LINK Ci moge podać.
    cdn.moviestarplanet.dk ale tam wyskakuje jakiś "Error"

    OdpowiedzUsuń