sobota, 12 kwietnia 2014

Reaktywacja bloga

Hejo, jak ktoś zauważył, to mój blog został trochę odnowiony *-* Tak, szykuje się reaktywacja XD I teraz mam podstawowy problem i pytanie do was - czy zmienić szablon bloga? Bo ten jest już bardzo przestarzały, a interesuje mnie np. szablon Print Design i inne takie popularne. Z drugiej strony, ten mój szablon jest już klasyczny i jakoś się do niego przywiązałam xD A co powiecie wy? Zmieniać, czy nie? I co byście chcieli na blogu? Tu i tak mało osób zagląda i to czyta, więc nie liczę na nawał komentarzy i pomysłów, ale no niech chociaż 1 osoba się wypowie ;/ 
Poza tym, mam drugi problem - gram teraz i robię filmy na koncie Cataris, podczas gdy na Emmie jedyne co robię to karmię zwierzaki... Gdzie i jak grać? oto jest pytanie xD Emma jest już starym kontem, mam na niej brzydkie ciuchy i głupie filmy, ale z drugiej strony, tam mam judge, unikaty, roślinkę w ogrodzie, 20 lvl i w ogóle... z kolei Cataris bardziej mi się podoba xD A wolałabym mieć jedno, podstawowe konto.

Trzymajcie się! :3

4 komentarze:

  1. Możesz zmienić tło, czcionkę i jakieś gadżety to wtedy blog będzie wyglądać jak nowy. Nie musisz zmieniać szablonu na inny, po prostu pozmieniaj kolory i będzie git c:

    Co do konta to możesz po przesyłać sb trochę ciuchów na nowego użytkownika+napisać u emmy, że masz nowy konto i problem załatwiony. Dużo osób tak teraz robi.

    Zapraszam też na mojego bloga c:
    stivi27$

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szablon jest ładny, ale jak trafisz na jakiś ładny szablon to możesz go zmienić :)
    http://msp-nasza-ojczyzna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Danke <3 Wkrótce reaktywacja, dodam jakieś gadżety czy coś, no i będzie więcej postów i instrukcji ;D

    OdpowiedzUsuń