niedziela, 26 sierpnia 2018

Ponowne oznaki życia

Ktoś na czacie napisał, że nikt tu nie zaglądał od lat, ale nie do końca tak jest. Ciągle ktoś błądząc po otchłani internetu trafia tutaj i jakimś kurde cudem ten blog ma 111,654 wyświetleń. Z jakiegoś powodu gadżet który miał pokazywać tę liczbę nie działa, więc musicie uwierzyć mi na słowo. Nie wiem co tu się odwaliło ale uznałam że w tym roku jeszcze nie było wpisu, więc pragnę napisać tylko, że żyję i mam się dobrze XD CO WIĘCEJ możecie zobaczyć mnie czasem na MSP (na starym koncie Emmazwielomacyferkamiweźjewszystkienapisz, Cataris pozbyłam się zupełnie bo miała za mało fejmu) bo mam nowy komputer ale to jest w ogóle ewenement oznaczający że nie mam co robić z życiem.
PS. Poprawiłam rakowy nagłówek, ale nadal jest rakowy XD Za milion lat zmienię go jeszcze raz.
PS 2. Ale bądźcie czujni! Kiedyś (patrz wyżej: za milion lat znając mnie) napiszę post o starym MSP, chociaż informacje o nim możecie znaleźć wszędzie, ale opiszę moje wrażenia, bo czemu nie. Tak wiem że obiecuję to od kilku lat, ale i tak wpadają tu tylko przypadkowi czytelnicy, więc nie ma to chyba większego znaczenia xD

Pozdrowienia, Emma
która nadal żyje i nie zapomniała o różowej gierce



 














 

2 komentarze:

  1. :) Zapraszam na mojego bloga msppodkreske.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukacie kodów do Movie Star Planet ? które działają w 2023 ?
    Tutaj zajrzyjcie:
    https://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/
    BEZ WYSYŁANIA SMSÓW

    OdpowiedzUsuń