wtorek, 9 sierpnia 2011

Hej :D


Hejka :D A więc chciałam napisać o... W sumie to nie wiem o czym napisać xD A co u was? Martwi mnie to,że nie dajecie komentarzy :(  Mam się na was zezłościć czy co?! Na co mi blog,skoro nikt komentarzy nie pisze? :(  A, i uważajcie,bo dzisiaj trochę mi odbija...



















Po co wstawiłam tu to zdjęcie?
Już mówiłam,dzisiaj mi trochę odbija...
Ale przyznajcie,to zdjęcie serio wygląda dziwnie xD
 A co powiecie na to? xD













 Coś jej się stało z twarzą? xD

















Trochę dziwnie to wygląda xD Jak bym chciała mu różdżkę do gardła włożyć xD















?




















No dobra,muszę przestać,bo coraz głupsze zdjęcia wam tutaj pokazuje!
Zdjęcia robione w Orzeł Szkoła :D (ci co tam byli pewnie uważają że jestem jakaś dziwna xD)
No to tyle ;) 
Papa! xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz