piątek, 2 września 2011

Dziwne nazwy...

Hmm... Dziś tak sobie przeglądałam "najwyższe wyniki" na msp, i zauważyłam, że jest mnóstwo osób z dużymi levelami, i dziwnymi nazwami... Oto niektóre z nich:
10 sekundowe filmy (mam ich dużo)
Zarabiaj-i-ogladaj
Wiem Jak Gram
mam_10_sek_filmy
Pamiętniki_wampirów_Elena
-_-"
czarna zmora klaudi kaczmarcz
Paula...dlaczego.taka.fajna?
10 sek (mam ich bardzo dużo)
kanapka741
10 $ek
....szczypior....
hannah smietankah
ewa farna fajna
Dziewczyna_Twoich_Marzen
kto mnie chce
jachcenajamaice
MowieJestemSuper
50 cent 314
Gdypotrzebujeszpomocy
KapitanBomba12
termit000
Lili w slodkiej chwili
Aga???
O.M.G
rozdajepieniazki
Zarob Star Coins
10 sekundowa
UkradnijDlaMnieNiebo

Jest jeszcze coś takiego ale ten to juz nie ma wysokiedo levela:
Kupa
kupa w majtkach
kupa ale pszystojna

Taa... Dziwne są te nazwy ; / Najwięcej chyba nazw jest związanych z 10 sekondówkami... Ale ja nienawidze 10 sek... Nigdy nie zrobiłam żadnej 10 sek, ani nie zrobię, i nie obejrzę. Jeśli ktoś z tych osób, które tu wymieniłam, czytają to, to sorry, ale serio macie dziwne nazwy... Najbardziej to mnie powaliło "kupa w majtkach" i "kupa ale pszystojna" Zobaczcie sobie na msp jak "kupa ale pszystojna" wygląda... 

 Hmm.. A tutaj lista innych "kup":



Zastanawiam się,jaki normalny człowiek mógłby zrobić sobie taką nazwę... No bo uważacie że "kupa sika" to normalna nazwa...? Oczywiście, wszystkie osoby mające tego typu nazwy, mają 0 lvl. 

Papa! ; )


7 komentarzy:

  1. co za dzieci niedorobione robią takie konta pff
    -,-"

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka tych osób, które wymieniłaś z "dziwnymi nickami". Może ich nicki nie są normalne, ale oryginalne. -,-"

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem UkradnijDlaMnieNiebo to nie jest dziwna nazwa tylko oryginalna :). A te nazwy z kupą są przynajmniej zabawne :].

    OdpowiedzUsuń
  4. eeejjj... kupa sika jest wporzo (;__;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci wymysliajom takie nazwy zeby sie popisac.
    Zaaaaaaaaal ;-;

    OdpowiedzUsuń