poniedziałek, 12 września 2011

polilolii i starrr_03

No więc tak - dostałam bana na zawsze na blogu polilolii (http://polilolii.blogspot.com/). Już kiedyś tam dostałam bana, ale dzisiaj mnie polilolii odblokowała, bo powiedziała, że na jej blogu nie stałych banów. No a później, pare minut po tym, ponownie mnie zablokowała. Gdy weszłam na blog starrr_03 (http://www.starrr-msp.blogspot.com/ ) powiedziałam na czacie "żal mi was" a reszta od razu zaczeła pisać do mnie "do budy psie", "emma zamknij facjate" itp. A jeszcze ktoś napisał, że klnełam. Ale czy ja klnełam?! Napisałam tylko "Żal mi was". Czy to jest klnięcie?! A na blogu polilolii osądziły mnie, że ja niby bloknełam starrr_03 -.- Ale to totalna bzdura! AnanaseQ chciała się zabić przez starrr_03! Pisała na forum o tym, że chce się ciąć. Ale starrr_03 i polilolii dostały na MSP bany na zawsze! Mam nadzieję że ich nie odblokują. A teraz, ponad połowa MSP jest za starrr_03 -.- Jednym słowem na MSP wybuchła wojna AnanaseQ z starrr_03 -.-



















- Podobnych żeczy było więcej -.-  No, ale teraz już ide... Jak jeszcze coś się wydarzy to napisze tu o tym. Pa!

1 komentarz:

  1. No, widziałam jej ,,profill" nie ma Delte User tylko starrr_03 i nie da się wejść w profil, dać prezentu itp.

    OdpowiedzUsuń